אז מה ההבדל בין סטארט אפ מצליח לאחד שלא

21 ביוני 2013

אני מבטיח שלא שכחתי את נושא ההשקה, אבל יש משהו קצר שרציתי לשתף אתכם בו:
במסגרת The Startup Nation Feed, אנחנו שואלים מדי שבוע שאלה זהה את הסטארט אפים החברים בפיד.
השבוע שאלנו את השאלה שבכותרת
התשובה הטובה ביותר (לפי דעתי) השבוע היתה של שרון ושלר מ Tracx:
אין כמו צוות מצויין, יכולת ביצוע ותוכנה מצויינת.
אבל… ההבדל האמיתי הוא ההקשבה למשתמשים. אתה חייב לפתח לפי הפידבק מהמשתמשים, ולא לפתח דברים שאף אחד לא ישתמש בהם…
אז איך מקבלים פידבק מהמשתמשים?
  1. צריך לתת להם יכולת לפנות אליך בקלות (אם תעיפו מבט באתר תראו שאנחנו שמים בכל עמוד לחצן פידבק פשוט ואפקטיבי).
  2. צריך לפנות אליהם בצורה ישירה פעם בתקופה ולבקש תגובה (אנחנו שולחים ניוזלטר חודשי באמצעות רב מסר).
  3. צריך גם לעבוד לפי הפידבק שקיבלתם…
אז עכשיו כל מה שאתם צריכים הוא לקרוא את התשובה המנצחת של השבוע.
רוצים לתת פידבק? ההערות למטה זה המקום הטוב ביותר!

נהנית מהפוסט? רישום לבלוג הפתוח למנהל הפיתוח יבטיח לכם עדכונים חדשים ישירות לדוא"ל!
ממשיכים לפתח,

הוסף תגובה
facebook linkedin twitter email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. Yoram Gross23 באפריל 2014 ב 12:33

    דוגמה להקשבה ללקוחות:
    סיסקו נוסדה ב־1984
    היא החלה כיצרנית ציוד ניתוב לתעשייה iעברה לאספקת נתבים.
    כולם יודעים שכיום סיסקו היא אחת מיצרני ציוד התקשורת הגדולות בעולם.
    מה שלא כולם יודעים זה שהנתבים שלה היו בינוניים ומטה עם הרבה באגים, ושבאותה תקופה ל-RAD הישראלית היו נתבים הרבה יותר טובים, גם עם הרבה באגים.
    ההבדל הגדול הוא שסיסקו שלחה מהנדס לכל לקוח שהתלונן, למדה את צרכיו והגיבה לכל דרישותיו, גם אם לא היה לה פתרון מיידי.
    השאר כבר היסטוריה

    הגב
    1. משה קפלן
      משה קפלן23 באפריל 2014 ב 15:25

      שלום יורם,

      דוגמה מצויינת, אני אישית למדתי!

      ממשיכים לפתח,
      משה קפלן

      הגב