פתרון בעיות בחיבור בין Microsoft Office Communicator ו- Microsoft Sign-in של חבילת ה-BPOS

24 בFebruary 2011

 

שלום לכולם, כחלק מסדרת המדריכים בנושא Business Productivity Online Standard Suite -BPOS
כתבתי מדריך קטן המסביר כיצד לפתור בעיות שונות הנובעות משימוש מקביל ביישומים הקיימים בחבילה.

ראשית אתחיל בהסבר קצר על היישומים המדוברים ועל התכונות המשותפות המוצעות לנו בחבילת ה-BPOS:
Microsoft Office Communicator הינו יישום קצה למסרים מידיים המעוצב לעבודה עם יישומי Office השונים. למשל, כאשר משתמשים עם Communicator במקביל ל-Microsoft Outlook אנו זוכים לתכונות נוספות כמו לדוגמה – זמינות המשתמשים בארגון, ביצוע פעולות תקשורת באמצעות קול ווידאו מתוך Outlook, קבלת הודעות Out Of Office, שמירת היסטוריית שיחות, קבלת התראות על שיחות שלא נענו ועוד…

במאמר זה אסביר כיצד ניתן לפתור את הבעיות הנפוצות העלולות להתעורר בעת קיום אינטרקציה בין Microsoft Outlook ו-Microsoft Office Communicator הן כמשתמש רגיל והן כמנהל (Administrator).

לעיתים אנו עלולים לקבל הודעה מיישום ה-Communicator המכילה את הטקסט הבא:

There Was a problem connecting to Microsoft Office Outlook. The e-mail address used in your Default Outlook Profile is different from the sign in address used in Communicator

וההודעה עלולה להראות כך:

Microsoft Office Communicator

There Was a problem connecting to Microsoft Office Outlook. The e-mail address used in your Default Outlook Profile is different from the sign in address used in Communicator

שגיאה זו עלולה להתרחש כאשר פרופיל הברירת מחדל של Outlook אינו תואם לכתובת הדוא"ל אשר באמצעותה המשתמש מתחבר ל-Communicator.

בכדי להתגבר על הבעיה יש להפעיל את ממשק החיבור ולהתחבר לשירותי האון ליין – Microsoft Online Services Sign In ולנווט ללשונית Options.
בלשונית זו נוכל לראות תחת קטגוריית "Advanced Options" שורת לינק בשם "Reconfigure my desktop applications", נלחץ עליה.

Microsoft Sign In Application

כעת, נתקן את הבעיה באמצעות לחיצה ע"י וידוא סימון כל היישומים הקיימים בחלונית ולאחר מכן נלחץ על "Configure Applications".

BPOS

במידה ומתקבלת הודעה הדורשת אישור הפעולה יש ללחוץ על אישור או OK.

כעת יש להפעיל מחדש את Microsoft Communicator והודעת השגיאה אמורה להיעלם.

הודעת שגיאה מסוג אחר העלולה להופיע לעיתים עלולה להכיל טקסט כמו:

There was a problem connecting to Microsoft Office Outlook. Outlook is not installed or configured correctly.

ההודעה עלולה להראות כך:

Business Productivity Online Standard

בעיה זו עלולה להתרחש כאשר Microsoft Outlook איננה מוגדרת כתכנית הדוא"ל ברירת המחדל של המערכת. ניתן להתגבר על הבעיה בכמה צעדים:

1. ב-Windows 7 יש ללחוץ על סמל ההתחל ובשורת החיפוש לכתוב Regedit. ב-Windows XP יש ללחוץ על התחל, הפעלה ולרשום Regedit ולאחר מכן ללחוץ על אישור.

2. כאשר נפתח לנו חלון ה-Registry Editor (עורך הרישום) יש לנווט בתיקיות עד להגעת היעד: HKEY_Local_Machine\Software\Clients\Mail

3. לצד חלונית התיקיות אנו נחפש ערך בשם (Default) וללחוץ עליו פעמיים.

4. כעת יש לקבוע ערך בשם Microsoft Outlook, ללחוץ על אישור, לצאת ולהפעיל את המחשב מחדש.

Agile Business Solutions

כעת יש להפעיל את Microsoft Communicator.

עד כאן להיום חברים, מקווה שעזרתי.

אורי הוסיט, Agile IT

הוסף תגובה
facebook linkedin twitter email

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *