טק אד, רשמים, חוויות, הערות והארות. סיכום האירוע.

12 באפריל 2008

2 תגובות

עכשיו כשהתפנה לי קצת זמן מהשבוע המטורף (ככה זה כשאתה עובד דירה באמצע תקופת לחץ בעבודה ויש לך חופשה באילת באמצע).

אם נקצר את הפוסט הזה לשתי מילים, אז: חבל שנגמר. זו הייתה חוויה מאוד מהנה.

על הבוקר (כן יצאתי ב – 5:00 בבוקר מהבית), כשהגעתי לשדה התעופה, פגשתי כבר מספר בלוגרים, והתחלנו לקשקש. הנה מספר תמונות מהבלוג של דורון.

לאחר שנחתנו אוטובוס לקח אותנו למלוננו הקט (טוב, לא כ"כ קט), ושם קיבלנו במהרה את החדרים (טוב, חוץ מעדלי, שנתקע קצת).

לאחר מכן נלקחנו אל ה – Business Center במלון הרודס, שם חיכו לנו שני XBoxים עם מסכי ענק, יש כאלו שמבחינתם זה היה הטק אד:

Business Center בלוגרים משחקים ב - XBOX

3 יוסי תאגורי ועדלי משיח משחקים ב - Guitar Hero

משם המשכנו למפגש הבלוגרים, שם קיבלנו מספר מתנות מדליקות (ערכת בלוגרים בעגה המקצועית) , כאן זה המקום להגיד כל הכבוד לדורון בן דוד על הרעיון הגדול.

וההמשך:

הרצאות הרצאות, אוכל, הרצאות, אוכל אוכל אוכל, הרצאות

פורטיס וסחרוף (ענק) במסיבה בנמל אילת – תמונות מהמסיבה.

האוכל היה מעולה, ההרצאות קצת פחות. היו מעט הרצאות ברמה טובה, חלק לא קטן מההרצאות היה על טכנולוגיות חדשות (שכבר אינן כל כך חדשות לקהל) ואיך להשתמש בהן, חלקן היו כבר ב – Dev Academy.

לקראת סוף הכנס נפגשנו (הבלוגרים) שוב בארוחת הבלוגרים. ויצאנו לטיסה.

נהנתי מאוד מהכנס, היה כיף במיוחד להפגש עם כל הבלוגרים ולהתקשקש. הארגון היה מעולה והכל זרם.

פה זה המקום להגיד תודה למיקרוסופט על ששלחו חלק נכבד מהבלוגרים לכנס, ולמיכל שדאגנו לשגע אותה על כל פיפסsmile_tongue.

ואני אציין את הבעיה הכי גדולה בכנס, שנקווה שבפעמים הבאות ילמדו את הלקח: הוא נגמר.

אני עוד מעלה תמונות ואת הוידאו של רועי אושרוב במופע עוצר נשימה (ככה זה כשהספקיות חונקות אותך ב – Upload). אז בקרוב הפוסט האחרון על הכנס.

החברה מתהלכים באילת

הוסף תגובה
facebook linkedin twitter email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

1. Doron Ben-David12 באפריל 2008 ב 17:03

🙂 היה אדיר סוף סוף לפגוש את כולכם…
    במפגשי הבלוגרים תמיד היה דיסטאנס, וכאן… כולנו נפתחנו ואני חושב שנוצרה יופי של קהילה.

הגב
  2. Roy Osherove13 באפריל 2008 ב 0:57

Hey Ohad.
    can't wait to see how that video of me playing turned out. ping me by email when it's ready!