UI – פוסט 14: שני אלגוריתמים פשוטים להחלקת גופנים

6 במאי 2008

זהו פוסט המשך לפוסט הקודם, אשר שייך לסדרת הפוסטים בנושא UI . בפוסט זה אציג שני אלגוריתמים פשוטים להחלקה של גופנים.


האלגוריתם הפשוט להחלקת הגופנים

(Simple algorithm for font smoothing)

 

שיטה: Gamma smoothing

כאן ניתן לראות תיאור גראפי של פעולת הוספה של פיקסלים לצדי פיקסל המטרה.

אלגוריתם להחלקת הפונטים, עם רמזים

(Font smoothing algorithm with hints)

 

שיטת 2 הצעדים:

  • סריקה בכוון מוגדר מראש
  • שימוש בשלשה זקיפים
  • זקיף שמאלי, אמצעי וימיני
  • סריקה בשני צעדים עד פיקסל מטרה
  • זקיף שמאלי או ימני קובעים כוון הדגשה בצעד השני


ראו בהמשך פוסט על "כלים לפיתוח ממשקי משתמש", אשמח לקבל הערות/תיקונים לגבי הפוסט. לרשימת הפוסטים של הסדרה לחצו כאן.

Add comment
facebook linkedin twitter email

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*