שאפו לסלקום!

1 באוגוסט 2009

תגיות: ,
5 תגובות

clip_image002אני מודה שכאשר שמעתי לראשונה על פרוייקט מגודלים של סלקום, לא הייתי בטוח האם זה רעיון טוב שיכול להצליח.

מבלי לקבל את כל הנתונים לגבי כמות הצפיות, מספר הצופים ומשך הצפייה הממוצע, קשה לנתח בצורה מעמיקה את מידת ההצלחה של מגודלים.

אבל… עדיין לדעתי יש כאן מספר מרכיבים שכל אחד מהם בנפרד נעשה בצורה יוצאת מהכלל.

בראש ובראשונה, סלקום הפכה להיות החברה הראשונה בישראל ששמה את האינטרנט במרכז מהלך שיווקי גדול ויקר. לא מדובר בפעילות קטנה אלה בפרוייקט חדשני, מסובך ויקר.

אני בטוח שהיו הרבה אנשים שלא היו בטוחים האם כדאי ללכת על המהלך הזה. תמיד יש כאלה… הכי קל זה להפיק עוד קמפיין טלוויזיה רגיל שבו גם הרווח של משרד הפרסום הוא הגדול ביותר. במקרה הזה, חלק לא קטן מהתקציב מושקע בבניית האתר ובהפקת תוכנית הריאליטי ופחות תקציב מושקע במדיה…

הצלחה נוספת היא ללא ספק בתחום יחסי הציבור… מעטות החברות המסחריות שמצליחות להכניס מהלך שיווקי למהדורות החדשות המרכזיות. במיוחד כאשר המהלך לא קשור להשקה של מוצר כזה או אחר.

במרכז המהלך עומד אתר האינטרנט megudalim.co.il. האתר פשוט מושלם. וידאו במסך גדול, שכבות שניתן להסתיר, אינטראקציה מתמדת בדמות ההצבעות, עריכה מהירה של קטעים נבחרים, ממשק יפה.

ולמרות כל אלה, המהלך לא יכול היה להצליח בלי קמפיין מדיה מסורתי. גם בתחום הזה עושה רושם שהביצוע מושלם. קמפיין טלוויזיה מקדים ליצירת באז, קמפיין אינטרנט ליצירת traffic לאתר ועוד.

ומה לגבי התוכן?

אני מודה שאני לא פריק של תוכניות ריאליטי מהסוג הזה. כך שקשה לי לחוות דעה. מה שבטוח, יש כאן את כל המרכיבים שיכולים לגרום לצופים להינות מתחושת שליטה וממציצנות.

אז לכל החברים בסלקום, מקאן דיגיטל, לוגיה וכל מי שעסק בפרויקט – שאפו!

פרצתם דרך והראתם איך אפשר לעשות מהלך שבו הדיגיטל נמצא במרכז.

שאלה אחת נשארה פתוחה: דמיינו את הוידאו באירועת HD, האם כך נראה העתיד של עולם הטלוויזיה?…

הוסף תגובה
facebook linkedin twitter email

להגיב על שגיא לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 תגובות

  1. אריאל1 באוגוסט 2009 ב 14:14

    מסכים איתך מאוד בנושא הזה רק שאני חושב גם שההפקה הזאת היא דוגמא מצוינת לאיך הטלויזיה תראה בעתיד.
    כבר היום כל תוכניות הראליטי קשורות באינרקציה בסיסית (הצבעות SMS) של מי יהיה מודח אבל מה שעשו כאן הוא יותר מזה, הם מאפשרים לגולשים להשתלב הרבה יותר בתוכנית ובכך יוצרים עניין רב יותר מאשר רק צפיה.
    לכן לדעתי זה לא יהיה מפתיע אם נראה בתוכניות הראליטי בתקופה הקרובה כבר יותר שילוב של הצופים בנעשה בתוכנית.

    הגב
  2. שגיא1 באוגוסט 2009 ב 16:45

    מרשים מאוד.
    המהלך האגרסיבי ביותר שראיתי עד היום בלערב גולשים, הגרלה של 3000 שקל בין אלו שיעקבו אחרי עדכוני פייסבוק של הסדרה זה יפה מאוד.
    אתר מאוד מרשים שיטת השכבות והאיקונים שעוברים עליהם
    ומקבלים עוד מידע באמת יפים ושימושיים.
    אני לא בטוח שזה רק מהלך שיווקי בכל זאת סלקום כמו כל הסלולריות רואה את עצמה גם חברת מדיה והפקות מהסוג הזה נועדו גם להרחיב את הנוכחות של סלקום בעולם התוכן.
    השלב הקודם היה הריאלטי של דנה שהיה מצומצם יותר.

    הגב
  3. פול1 באוגוסט 2009 ב 18:21

    מה זה המגודלים הזה? מי שמע על זה בכלל?

    הגב
  4. עומר פרצ'יק1 באוגוסט 2009 ב 20:15

    האמת שאני דואלי לגבי הקמפיין.
    מצד אחד שאפו על ההפקה המושקעת, האתר שמריץ את הוידאו בצורה חלקה ונעימה והמוכנות של סלקום להשקיע משאבים כ"כ גדולים ברשת.
    מצד שני, התוכן ביזארי, מטריד והפורמט הריאליטי כבר הוגדר כמאוס ע"י הצרכן הישראלי – http://consumer.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20090624_1095099&log=true

    הגב
  5. רונית2 באוגוסט 2009 ב 12:44

    הי,
    ראיתי ומאוד אהבתי, מושקע, מרהיב, מאוד מושך את הגיל הצעיר.

    הגב