Your Computer. Your Problem.

19 בפברואר 2007

4 תגובות




הומור זה עניין של טעם.

אומרים שעל טעם ועל ריח אין להתווכח. לא?

אז זהו, שלא ממש.

כמו בכל אירוע גדול, גם בהכנות להשקה של המדיה סנטר, מאחורי הקלעים, יש לנו המון התלבטויות לגבי אופן השימוש בהומור.

יש לנו ניסיון מצוין עם אסי וגורי (המערכון המיתולוגי שבו פרוספר מראיין את גורי הלא הוא ביל גייטס), מריאנו בתפקיד מרגול שרכשה את מיקרוסופט והפכה אותה ל-Margolsoft (עם הסיסמא Your Computer. Your Problem).

הבחירה בכל אחד מהם לוותה בהרבה התלבטויות. מה לעשות, בתחום הזה לכל אחד יש מה להגיד.

גם הפעם היו לנו הרבה התלבטויות. לא רק בבחירת הטאלנט אלה גם בסוג ההומור.

האם פרוספר, ערס שבקושי יודע אנגלית, זה סוג ההומור שמתאים לנו? כנראה שכן. מה לעשות – זה עבד הכי טוב.

אז במי בחרנו להשקה של המדיה סנטר?

אני לא רוצה לחשוף את השם אבל בהחלט מדובר בכוכב עולה.

יש לכם רעיונות לשילוב בדיחות והומור בהשקה?

אנחנו פתוחים להצעות…

הוסף תגובה
facebook linkedin twitter email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 תגובות

  1. tamir19 בפברואר 2007 ב 20:47

    Your potential. Our t-shirts.

    הגב
  2. ekampf20 בפברואר 2007 ב 7:51

    Media Center – Being a couch potato was never easier

    הגב
  3. מאיה20 בפברואר 2007 ב 12:55

    Media Center גויר.
    כבוד למגזר!

    הגב
  4. liorz20 בפברואר 2007 ב 19:48

    מאיה – לול!

    הגב