הגודל לא קובע

12 בפברואר 2007

7 תגובות

בימים אלו אנחנו עובדים בשיא הלחץ לקראת אירועי ההשקה של ה-Media Center שיתקיימו בסוף החודש.

אנחנו מתכננים מסיבת עיתונאים, אירוע לבכירי תעשיית המדיה והאינטרנט ואירועים נוספים. צפוי בהחלט להיות מעניין.

אבל דבר אחד משגע אותי….

אנחנו עובדים עם הרבה שותפים גדולים, מכובדים ומצוינים. אבל יש דבר אחד שיכול להוציא אותם מדעתם – גודל הלוגו שלהם.

זה משהו שאף פעם לא הצלחתי להבין.

גם אנחנו לעיתים מופיעים בפעילויות שיווקיות של חברות אחרות. במקרים כאלה (כמו בועידת ישראל לעסקים האחרונה), אנחנו משקיעים את המחשבה בדרכים יצירתיות לבלוט וליצור קשר מיוחד עם המשתתפים. כולם מכירים את הלוגו שלנו (בדיוק כמו שמכירים את הלוגואים של השותפים שלנו).

אז למה גודל הלוגו הוא נושא כל כך אמוציונאלי?

אנשי שיווק יכולים לצאת מדעתם אם הם חושבים שלוגו של חברה אחרת יותר גדול משלהם.

נניח ובאירוע שבו אנחנו לוקחים חלק הלוגו שלנו לא כל כך בולט. אבל באירוע עצמו אנחנו עושים את הדבר הנכון ומעבירים את המסרים הנכונים. אז מה זה אומר עלינו?! שום דבר! אני בד"כ מבקש להקטין את גודל הלוגו שלנו בפרסומים שאנחנו מוציאים.

זהו. הייתי חייב לפרוק את זה.

בחזרה לעבודה.

הוסף תגובה
facebook linkedin twitter email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

7 תגובות

  1. netanelb12 בפברואר 2007 ב 21:16

    זה התחיל מתקפצו לי, ועכשיו הגודל לא קובע? מה יהיה עכשיו? 🙂

    מילא שגעון השווארמה שלי, הכול בסדר שם? 😛

    נ"ב – אני מאמין שתעשה עבודה טובה ואני הולך להיות נוכח באירוע ההשקה של MCE, אני לא מאמין, אלא בטוח (מתקן ממקודם) שהכול יעבור בהצלחה, וחוץ מזה, זה טוב לפרוק, לא בריא להשאיר בבטן.

    כל הכבוד ומחכה לשמוע עוד פרטים לקראת ההשקה.

    נתנאל בן-שושן :-).

    הגב
  2. Uval12 בפברואר 2007 ב 22:30

    אתה לא מבין משהו.
    המפרסמים פשוט מאוד דואגים לאורחים קצרי הראיה.

    חשוב מאוד שהמסרים שהשותפים מנסים להעביר יראו גם ממרחק של קילומטר וחצי לפחות.

    באמת, תתחיל לחשוב קצת על אנשים עם מגבלות!
    🙂

    הגב
  3. עפרי א.12 בפברואר 2007 ב 22:38

    ליאור,
    אני מאד נהנה לקרוא את הבלוג שלך במיוחד את הפוסטים הקשורים לשיווק (אין לי כל כך זמן לקרוא הכל.. אני בצבא בקורס תכנות אז אני משלים את הפערים בסופי שבוע..)

    עכשיו יש לי שאלה אלייך – האם השוק הישראלי בכלל מוכן טכנולוגית לMCE?
    בכל הנוגע ליכולות הPVR – העברת שידורי הטלווזיה דרך המחשב..

    לכל בעלי המסכים הגדולים יש בעיה אחת גדולה – כרטיסי הלכידה/טלווזיה/PVR אשר עובדים עם YES וHOT הם כרטיסים אנלוגיים ולא דגיטליים (DVB).. משמע הפחתה באיכות הצפייה.. קשה לי לאמין שחובבי המסכים הגדולים יוותרו בקלות על איכות צפיה בטלווזיה..

    רציתי לשמוע את דעתך בנושא..
    עפרי

    הגב
  4. liorz12 בפברואר 2007 ב 22:44

    הי עפרי,
    תודה על המחמאות.
    ואוי כמה שאתה צודק.
    אנחנו עובדים על פתרון של כרטיס פנימי אשר יחליף את הממיר ויאפשר דגימה דיגיטלית מלאה. לצערי ספקי הטלביזיה לא מתלהבים מזה בגלל שהם חוששים מגישה ישירה לסיגנל שלהם.
    בינתיים, אמנם איכות הצפייה יורדת מעט אבל נוספות יכולות חדשות כמו PVR ושאר יכולות המדיה סנטר.
    ליאור

    הגב
  5. Uval13 בפברואר 2007 ב 3:21

    למען האמת – ברוב מדינות העולם המפותחות, כבר היום יש לך אפשרות לרכוש כרטיס פיענוח דיגיטלי בעצמך (אכן, כרטיס DVB), ובצירוף למפתח מסויים שמתקבל מספק התוכן, ניתן לדגום את התוכן ולצפות בו באיכות מלאה.

    בארץ זה מעט בעייתי יותר – ספקי התוכן חוששים שברגע שהם יאפשרו לך לרכוש ממיר\כרטיס DVB בעצמך, הפקות המקור שלהם יגיעו לרשתות השיתוף תוך זמן קצר מאוד ובאיכות מלאה (ואני יכול להבין את החשש הזה…), וכך הם יפסידו לקוחות.

    הפתרון מצידן הוא מערכות PVR שלהן, אשר מקליטות את המידע באופן מוצפן, אך כמובן שזה פתרון שהוא בלתי מקובל על רבים מהלקוחות שמעוניינים להשתמש במערכות יותר חכמות כמו MCE.

    הגב
  6. אלמוניני13 בפברואר 2007 ב 16:27

    אני לא בטוח שמדובר בתופעה יחודית דווקא לשוק החסויות.
    בארץ מאז ומתמיד דגלו בסיסמא "הגודל כן קובע".
    תראה את מלחמות הספקים ברשתות השיווק על גודל שטח המדף. הרי כל הסיבה היא שיראו אותך ולא את האחר וכאשר מדובר על שילוט סטטי זה די מובן

    הגב
  7. liorz13 בפברואר 2007 ב 21:05

    אני מסכים שמדובר במשהו תרבותי מקומי ולא תופעה בינ"ל.

    יש משהו בתרבות הישראלית שמביא למצב שבו אם אתה רוצה לבלוט – תצעק.

    זה בא לידי ביטוי בהמון מקומות וגם בפרסום ושיווק.

    אני מאמין בגישה ההפוכה – לפעמים שקט בולט יותר מצעקה.

    בפרסום נדמה לי שאורנג' נוקטת גם בגישה הזאת בסוף הפרסומות שלהם, שם הלוגו מופיע בגודל קטן יחסית (להבדיל מכל השאר שהלוגו שלהם מופיע בסוף בענק).
    משרדי הפרסום אומרים לנו שחייבים לצעוק (לשים לוגו ענק בסוף הפרסומת). לדעתי הם טועים.

    הגב