שיווק ויראלי

10 באוקטובר 2006

5 תגובות

אני מאמין גדול בשיווק ויראלי.


שיטת השיווק הזאת מייצגת בעיני את פסגת היצירתיות בשיווק. מצב שבו הלקוחות אוהבים את הפעילות השיווקית עד כדי כך שהם מספרים עליה לחברים שלהם.


התחלנו לנסות להשתמש בשיטת השיווק הזאת לפני 3 שנים עם סרטון שהפקנו עם בתיה עוזיאל לקידום אירוע Tech-Ed בקרב קהילת המחשוב בארץ. אי אפשר אז היה למדוד בצורה מדויקת כמה צפו בסרט, אבל לפי כמות הפידבקים שקיבלנו, ראינו שזה עבד.


כך זה נראה (יוסי, תודה שהוספת את האפשרות לפרסם סרטי וידאו!):



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jnDtLqyEEdU[/youtube]



הבעיה בשיווק ויראלי היא שאף פעם אי אפשר לדעת מראש אם זה יצליח. במקרה של סרטים ויראלים, זה לא מספיק שהסרט מצחיק. הוא צריך להיות כל כך טוב  כדי שמי שרואה אותו יעביר אותו הלאה. בקיצור, היו לנו גם כמה ניסיונות שלא הצליחו.


הבלוג I Started Something מדווח שקבוצת השיווק של Vista בחו"ל גם משתעשעת עם הרעיון הזה. האתר Clearification מכיל דמות מצוירת אשר מדובבת ע"י סטנדאפיסט מה-Daily Show בארה"ב.


והנה הקטע הראשון – איך מבטאים ויסטה?:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PCmt8Gf66cg&eurl[/youtube]


בימים אלה אנחנו משתעשעים עם כמה רעיונות מדליקים לשיווק ויראלי של Vista בישראל. אם יש לכם רעיונות שאתם מוכנים לשתף, תגיבו…

הוסף תגובה
facebook linkedin twitter email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 תגובות

  1. דרור10 באוקטובר 2006 ב 17:18

    הי ליאור,
    אחד הדברים שאני ממש לא יכול לשכוח זה הסרט שהפקתם לסדנה בגבעת חלפון(WIFI BLUETOOTH) אני מחפש עד היום את הסרט אבל בהחלט אצלי הוא נכנס בתודעה ועשה רושם טוב

    הגב
  2. liorz10 באוקטובר 2006 ב 18:54

    תודה. זה באמת היה סרט מעולה.
    לא היו לנו זכויות לפרסם אותו באינטרנט לכן לא הפצנו אותו. הוא היה לשימוש רק באירוע Digital City

    הגב
  3. יעל, תחום ה ERP13 באוקטובר 2006 ב 18:26

    אני אהבתי מאוד את הסרט שמייקרוסופט ישראל עשו עם ההודי של פז'ו. ה היה ממש ברמה גבוהה. יש לך קשר לזה?

    הגב
  4. liorz15 באוקטובר 2006 ב 19:49

    הי יעל,
    כן. הייתי חלק מהקבוצה שיזמה והיתה אחראית על הסרט בשיתוף עם חברת מקאן טאנק שהפיקה אותו.
    זה נראה כאילו זה צולם בהודו אבל בפועל זה צולם ביפו…
    ליאור

    הגב
  5. אסף חמץ22 בנובמבר 2007 ב 20:55

    אהלן ליאור,

    אני אסף חמץ מנהל תוכן בחברת נאנוק תוכן מצולם.
    נאנוק מתמחה ביצרת תוכן ווידאו ברשת בין השאר גם תוכן ויראלי.

    נשמח לחשוב עבורכם על רעיון ולקדם את ה-vista

    בידידות
    אסף
    info@nanook.co.il

    הגב