למה עשינו פרסומת באנשים ומחשבים

19 בינואר 2016

לפני כמה ימים נתקלתי שוב בלקוח שלא מכיר אותי ואת חברת ידאג בע"מ (שהוקמה למי שלא זוכר כבר בשנת 1983). לאחר שהתאוששתי מהפגיעה הקשה באגו עשיתי ניתוח לוגי של Root Cause Analysys וגיליתי בעיה אמיתית שהחליקה לי מתחת למכ"מ. לשוק העבודה, לארגונים וללקוחות שלנו נכנס דור חדש ש (בלי לפגוע באף אחד) עוד לא נולד כאשר הקמנו את החברה.

דווקא בתחומים שאני עוסק הניסיון המצטבר הוא הדבר החשוב ביותר ואלה שאולי יותר מכולם צריכים את הניסיון שלנו פשוט לא יודעים על קיומנו.

אז החלטנו לעשות קצת פרסומת דרך אנשים ומחשבים. בחרנו לפרסם את הקורס הקרוב של פאולה בתחום האבטחה ואת שרותי ה Production Time debugging ו ה Root Cause Analysis שאנחנו מספקים ללקוחותינו כבר שנים.

פירסום זה נושא שחדש לנו ואנחנו לומדים אותו עכשיו. הנה המודעה הראשונה שלנו, נשמח לקבל משוב.

IDAG_DIVUR2

הוסף תגובה
facebook linkedin twitter email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. אופק19 בינואר 2016 ב 11:56

    הי גדי. הדור שלא נולד ב1983 בוודאות כלל אינו קורא אנשים-ומחשבים. מציע להפיץ את הבשורה בקמפיין אונליין, והרבה לפני כן להשקיע באתר – גם בקידום שלו אבל בעיקר בעיצוב והתכולה – כך שיעמוד ברף שילידי פוסט-1983 יחשיבו כמקצועי. בהצלחה!

    הגב
    1. Gad J. Meir
      Gad J. Meir19 בינואר 2016 ב 20:07

      הי אופק,
      אין מה לומר, אתה צודק, הסנדלר הולך יחף. אם אתה מכיר מילניומי שיהיה מוכן לקחת עליו את האתגר, שלח אותו אלי.

      הגב