ההרשמה ל Build 2012

30 באוקטובר 2012

תגיות: , ,
תגובה אחת

ההרשמה לארוע מתחילה ביום הקודם בשעה 15:00. ההסעות מהמלון ב 14:45, למרות שהלכתי לישון מוקדם, התעוררתי ב 4:00 בבוקר שזה 13:00 בארצנו הקטנה. אז התישבתי על המחשב ועבדתי כמה שעות מול לקוחות בארץ. אחר כך הלכתי לאכול ארוחת בוקר וחזרתי לעבוד. באיזה שהוא שלב הארץ הלכה הביתה. אז הוצאתי את האף החוצה וגיליתי להפתעתי שמש. חשוב לציין שבסיאטל יש משהו כמו 300 ימי גשם בשנה, ויום ללא גשם וגם עם שמש, זה דבר נדיר, בטח בעונה הזו של השנה. אז יצאתי לסיבוב רגלי בעיר. חזרתי למלון בזמן כדי לעלות על האוטובוס הראשון של ההסעה לכנס.

כמה שהקדמתי היה תור ארוך, עמדתי בתור שהתקדם לאט לאט, ניצלתי את ההזדמנות להצטלם לייד השלט כמו כל תייר שמגיע לארץ מוזרה. לאחר כחצי שעה הגעתי סוף סוף לעמדת הרישום. קיבלתי תיק בד מתכלה עם כמה פרוספקטים, צמיד כניסה למסיבה, תג שמי, חולצה, ותלוש מיוחד שמאפשר לי לקנות, על חשבוני, חמרה, בחנות הפנימית של עובדי מיקרוסופט, עם ההנחה המשמעותית שיש להם, אבל אני מוגבל לסכום של 120 דולר.

משם הלכתי לעשות סיבוב במרכז המבקרים של מיקרוסופט, הצטלמתי עם המייסדים, וגיליתי שהקימו שם את האולפן של ערוץ 9. והיו שם כמה סורפייסים למשחק. פעם ראשונה שיצא לי להפעיל Word ו Excel ו Powerpoint על מחשב ARM, זה התנהג ממש כמו המוצר הרגיל. פגשתי שם גם את Altair 8800, שהחזיר לי זכרונות מהתקופה שהייתי מקליד קוד לתוך זכרון המחשב באמצעות מפסקים, וטוען את ה Loader של מערכת ההפעלה מסרט מנוקב.

משם הלכתי לחנות העובדים, כדי לגלות שהמוצר היחידי שרציתי לקנות שם, הקינקט לחלונות, עולה 135 דולר, שזה מעל המגבלה של ההרשאה בתלוש. עכברים ולוחות מקשים יש לי מספיק בבית, אז בקיצור, אין לי הרבה מה לעשות עם התלוש הזה.

משם הלכתי לאזור קבלת הפנים, וגיליתי בדרך שהתור רק הולך וגדל וכבר תופס שני בלוקים. מצאתי בקבלת הפנים אוכל, שתיה והמון אנשים. הסתובבתי וחיפשתי מכרים (לא היו) וקשרתי שיחה עם כמה אנשים מעניינים. לאחר שחשבתי שמיצית את הנושא, חזרתי למרכז ההרשמה לעשות עוד סיבוב במרכז המבקרים.

בדרך חזרה למרכז המבקרים פגשתי בתור המון ישראלים, הקבוצה של סלע, הקבוצה של CodeValue, שי ברלב, ועוד כמה שהשם שלהם ברח לי, ואפילו מצאתי שם את גסטין אנג'ל מיודעינו (היום בנוקיה). אז לאחר שכולם נרשמו חזרתי שוב לאזור קבלת הפנים, וישבתי קצת עם החברה של CodeValue לקראת 20:15 נעתי לכיוון האוטוביסים (האחרון ב 20:30) ועליתי על אוטובוס חזרה למלון.

דרך אגב, למי שלא יודע מה זה הלואין, אז זה חג שבו מזמינים שלדים, זומבים ורוחות, לשתות בבר. ויהי בוקר ויהי ערב יום 0 של הבילד עבר. מחר מתחיל המשחק האמיתי.

הוסף תגובה
facebook linkedin twitter email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

1. kmoraz5 בנובמבר 2012 ב 21:40

טוב לראות אותך, להתראות בכנס הבא!