טיפ Office 365, הפעלת RMS

ינואר 28, 2014

אין תגובות

RMS או בשמו המלא  Rights Management Services מאפשר להגן על המידע בתוך הארגון ומחוצה לו ע”י אכיפה מדיניות המגבילה את המשתמשים מביצוע פעולות על מסמכים.
בשירות הענן Office 365 קיים RMS המאפשר לבצע את אותה מדיניות אכיפה על המידע הארגוני, שירות ה-RMS שזמין ב-Office 365 הינו חלק משירות Windows Azure Active Directory Rights Management, כלומר הפעלה מתוך Office 365 מפעילה גם ב-Windows Azure במידה וקיים.

הפעלת RMS ב-Office 365 אורכת מספר דקות ספורות, בכדי להפעיל RMS יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. כניסה אל Microsoft Online Portal עם משתמש בעל הרשאות
2. מתוך הממשק הראשי של Office 365 נבחר ב-Service Settings ולאחר מכן ב-Right Management

image

3. מתוך Right Management נבחר ב-Manage ולאחר מכן יפתח חלון חדש להפעלת השירות

image

4. לאחר שנבחר ב-Activate יקפוץ חלון לאישור הפעולה

image

5. בסיום נקבל אישור על פעולת האקטיבציה והפעלת השירות

image

image

הערות

RMS נכלל בחבילות (Plans) מסוג Enterprise E3 ו-E4 וכן ב-Education A3 ו- A4.
במידה ו-Office 365 מוגדר בתצורה היברידית וקיים ADRMS צריך להכין מספר הגדרות לפני הפעלה בשירות הענן.

הוסף תגובה
facebook linkedin twitter email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *