Kanban בשווארמה

אפריל 29, 2014

אין תגובות

היום הלכתי לארוחת צהריים לשווארמה (לא משנה מה שמה) הזמנתי שיפוד פרגית בלאפה והמתנתי בתור לקבל אותו.download

אגב יש לציין שבשווארמה אליה הלכתי יש עומס גדול מאוד של לקוחות וניהול אחד הטובים בהם נתקלתי הכול מתוקתק.

ולמה אני מספר לכם את כול זה? שמתי לב לדבר מאוד מעניין הניהול של השווארמה בוצע ב – Kanban.

יש לנו שתי עמדות קופה, עמדה של מנגל + שווארמה ושתי עמדות הכנה.

המוצרים מגוונים: אוכל בייתי, לאפות, פיתות וכו’ כאשר כול לקוח מנוהל עם פתק שנע בין העמדות השונות.

התהליך:

הקופה מקבלת את הלקוחות ומייצרת לכול לקוח פתק

הלקוח מקבל את השתייה עם הזמין

התחנה הבאה המנגל או השווארמה,

התחנה האחרונה סגירת המוצר על פי עומס הלקוח נכנס לאחד משני התורים.

התור בכול תחנה נשמר מאוזן אחרת נקבל אוכל קר.

שמתי לב גם ששם הם מאוד מקפידים על זמנים ומשתדלים לתת ללקוחות הקבועים בעיקר זמן יעד על פי התור הקיים וכמובן את מיקומם בתור, הזמנים אינם מדויקים ותיתכן סטייה בזמנים.

הרי לכם דוגמא ל – Kanban, אז תחשבו על זה…

תיהנו!!!

הוסף תגובה
facebook linkedin twitter email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *