טופולוגיות של סביבת בילדים אוטומטיים

יולי 10, 2011

אין תגובות

טופולוגיות של סביבת בילדים אוטומטיים


הרבה פעמים אני נתקל בשאלה של איזה טופולוגיה מתאימה לי כאשר אני מכין את סביבת הבילדים האוטומטיים.


לכל ארגון צריך להיות לפחות מכונת בילדים אחת (Build Machine).


בעבר פרסמתי פוסט על מהי מכונת בילדים טובה אותו ניתן לקרוא בלינק הבא:


http://blogs.microsoft.co.il/blogs/eranruso/archive/2009/06/30/what-is-a-good-build-machine.aspx


אך מהי הטופולוגיה המתאימה עבור הארגון?


התשובה היא לא חד משמעית ותלויה בצרכי הארגון לכן חילקתי את התשובה לשני סוגי ארגונים, גדול וקטן כך שכל אחד יוכל למצוא את הטופולוגיה המתאימה לו על פי סוג הארגון בו הוא נמצא, כמובן שהתשובה בדרך כלל תיהיה בין שני הפתרונות.


ארגון קטן בדרך כלל מריץ בילדים ליליים ו – Gated Check in על מוצר לא גדול, צוות אחד או שניים ולכן ניתן לספק לו מכונת בילדים אחת עם כמה Build Agents עליה מומלץ 2 וזה אמור לספק אותו.


Build_toppology


לאומתו ארגון גדול המריץ בילדים ליליים ו – Gated Check in על מוצרים גדולים וצוותים גדולים דורשים מספר מכונות בילדים ואפילו מספר Build Controllers לצוותים השונים על מנת להתמודד עם העומס הגדול.


Build_Toppology_for_bigger_teams


חשוב לציין שכל Build Controller יכול לספק שירות עבור Team Project Collection אחד בלבד.


בעבר כתבתי פוסט על איך משנים את ה – Team Project Collector עבור Build Controller, ניתן לקרוא את הפוסט בלינק הבא:


http://blogs.microsoft.co.il/blogs/eranruso/archive/2010/01/25/how-to-configure-build-services-to-a-specific-tfs-2010-collection.aspx


תיהנו!!!

הוסף תגובה
facebook linkedin twitter email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *