טיפ ליועץ, מס’ 18 – תנהל את המנהל שלך

2 בנובמבר 2009

תגיות: , ,
תגובה אחת
Alik Levin     הנה טיפ קטן שיעזור לך להוציא יותר מהמנהל שלך בפחות חיכוכים – תנהל את המנהל שלך. 

 

מי לא היה רוצה מנהל שנותן לך רק משימות מדליקות, מוותר לך על הפאשלות שלך, מדבר יפה, מעלה משכורת כל חצי שנה, מפאר אותך מול אחרים, שאול על מצב הרוח שלך ומתכוון לזה, תמיד אומר “כן” לבקשות שלך?

נראה כמדע בדיוני, הא?

כנראה שיש לזה סיבה, למעשה יש הרבה מאוד סיבות. אחת מהן היא שלמנהל שלך יש גם מנהל, וכנראה הרבה יותר קשוח משלך, אחרת איך הוא היה מתקדם?

כדי לגשר את הפער שבין מדע בדיוני והמציאות כדאי לך לזכור מספר דברים, הנה כמה:

  • דע יעדים של המנהל שלך. זה יעזור לך לתעדף גם את הפעילויות שלך. אתה יכול להשקיע טונה של מאמץ ולהשיג תוצאות יפות מאוד. אם התוצאות לא עוזרות למנהל שלך להשיג את יעדיו הפער גדל.
  • תיאום פעולות. תאם אופן אתה פועל להשיג את התוצאות. אם לא תעשה זאת – אתה עלול לדרוך על אצבעותיו של המנהל שלך, מצב שלא כדאי להיות בו.
  • דרוש פידבק. דרוש פידבק מתמיד, זה יעזור לך עם שני הקודמים – תדע אם אתה משיג תוצאות רצויות ובדרך רצויה.

בקיצור, תעזור למנהל שלך לנהל אותך, תעזור לו להוביל אותך, תחווה את המנהיגות שלו.

“We know effective leadership when we experience it.” – Daniel A. Feldman, The Handbook of Emotionally Intelligent Leadership: Inspiring Others to Achieve Results

איך אתה מנהל את המנהל שלך?

שירותים שאני מדלבר

עוד טיפים ליועץ

 

שמי אליק לוין ואני מתרכז ב- Architecture באפליקציות Net.
בזמני הפנוי אני מפתח את עצמי בתחומים רבים אחרים.

 

This template is made with PracticeThis.com plugin for Windows Live Writer

הוסף תגובה
facebook linkedin twitter email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. בוריס22 בנובמבר 2009 ב 14:04

    FY man, כמה שאתה צודק. הבעיה היא שיצרים שליליים – זה מה שדוחף אותנו יותר מדרישות שכל ישר. עלבונות, קנאה, ויצר סרבנות. לא מכיר את זה? מישהו עוקף אותך בתפקיד, אומר לך מה ואיך, מתעצבן ומרים קול… אך… איך אמרת?Say NO? אפילו את זה לא עוזר …

    הגב