טיפ ליועץ, מס’ 13 – כתוב הצעות מחיר ממוקדות לקוח

26 באוקטובר 2009

תגיות: , ,
אין תגובות
Alik Levin     הנה טיפ קטן שיעזור לך להגדיל סיכוי למכירת השירותים שלך – כתוב הצעות מחיר קצרות וממוקדות לקוח.

לקוח מקבל מליון הצעות מחיר. תאר לך מצב בו הלקוח יושב ומולו ערימה של הצעות מחיר. איזה מהם הוא יתחיל לקרוא קודם? נראה לי את הקצרה ביותר. עכשיו תאר לך מצב שההצעה שהוא הרים היא שלך. הוא מתחיל לקרוא וכתוב שם כמה אתה נפלא וכמה יש לך הסמכות ועוד בלה בלה בלה בלה בלה בלה. הלקוח קופץ לסוף להסתכל על עלות השירות ורואה חישובים מתוסבכים.

האם הוא מבין מה הוא משלב ועל מה? מה לדעתך הוא יעשה? לדעתי יזרוק את ההצעה לפח ויקח הבאה בערימה.

בספר Guerrilla Marketing for Consultants: Breakthrough Tactics for Winning Profitable Clients, ג’אי קונרד לוינסון מציין את החלקים חשובים שצריכים להיות בהצעה מנצחת, הנה הם:

  • תמצית מנהלים. חלק שכולם יקראו. תהיה תמציתי ותתמקד בתוצאות התפויות.
  • רקע. כאן מציינים רקע של המצב אצל הלקוח ולמה נדרש השירות.
  • יעדים ותיחום הפעילות.זה יעזור לתאם ציפיות לגבי תוצר הספוי ולא להתבדר תוך כדי מתן השירות.
  • תוצאות. פירוט תוצאות ותוצרים צפויים.
  • שיטות. תיאור כללי של גישה לפיתרון.
  • צוות. רשימה שמית אל אנשים המיועדים לביצוע השירות.
  • לו”ז. הערכת זמנים.
  • עלות. שורה תחתונה כמה זה יעלה.
  • מיומנויות והסמכות. כאן המקום להתפאר ולהשוויץ, בסוף.

מה הטיפים שלך להצעה מנצחת?

שירותים שאני מדלבר

עוד טיפים ליועץ

 

שמי אליק לוין ואני מתרכז ב- Architecture באפליקציות Net.
בזמני הפנוי אני מפתח את עצמי בתחומים רבים אחרים.

 

This template is made with PracticeThis.com plugin for Windows Live Writer

הוסף תגובה
facebook linkedin twitter email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *