טיפ ליועץ, מס’ 3 – דבר שפה שאחרים מבינים אותה

11 באוקטובר 2009

תגיות: , ,
אין תגובות
Alik Levin     הנה טיפ קטן שיעזור לך לבנות ערוץ תקשורת מהיר ויעיל עם כל אחד – דבר שפה מובנת. 

 

זה יכול להשמע wisdom of obvious אך זה לא. זה בכלל לא טריויאלי כמו שאתה חושב. איך אתה מדבר עם מנהל שלך שונה מאיך שאתה מדבר עם לקוח ושונה מאיך שאתה מדבר עם קולגה וזה גם שונה מזה איך שאתה מדבר עם איש מכירות וכ’ וכ’. לכולם יש שפה משלהם.

כדי ליצור ערוץ תקשורת מהירה ויעילה תנסה הכללים הבאים:

  • קודם כל תאזין – קלוט מה שיותר מידע וגם תתרגל לשפה של השני
  • תקשיב למה שלא אומרים לך – קלוט מסרים סמויים
  • תבין את WIIFM של הצד השני
  • שאל שאלות – הרבה שאלות רלוונטיות לאותה הפרסונה [מוכוונות WIIFM]
  • תציע הצעות/פתרונות/דרכי פעילות מוכוונות WIIFM של הצד השני
  • הפתטר מסלנג – אחרת אתה מעמיד את הצד השני במצב לא נעים וזה לא תורם לבניית הערוץ (תשאיר את TOGAF שמוגף ואת האחרים בבית)
  • אל תריץ בדיחות – לפחות בפגישות ראשונות (אני נופל על זה כל הזמן)

תקפיד לדבר לפי הכללים האלה ותבנה את עצמך כמותג שיודע להאזין ולהבין בעיות וכאבים של לקוחות

"Brand promises that are Credible, present a Compelling offer, and manage to personally Connect will attract first dates. But far more than that, they will generate a special type of first date – one that set the stage for a continuing brand relationship” – William J. McEwen, Married to the Brand: Why Consumers Bond with Some Brands for Life

מה הטיפ שלך לבניית ערוץ תקשורת יעיל ומהיר?

עוד טיפים ליועץ

שמי אליק לוין ואני מתרכז ב- Architecture באפליקציות Net.
בזמני הפנוי אני מפתח את עצמי בתחומים רבים אחרים.

 

This template is made with PracticeThis.com plugin for Windows Live Writer

הוסף תגובה
facebook linkedin twitter email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *