BPOS Health– ממשק בקרה

7 בFebruary 2011

שלום לכולם,

שוב אורי הוסיט מצוות ה-IT של Agile Business Solutions, ממשיך עם המאמרים
לגבי חבילת ה-BPOS.

במאמרים האחרונים הצגתי עבורכם את היתרונות הכלכליים של החבילה מול התשתיות המוכרות ואת ממשק המשתמש האישי של כל בעל חשבון.

היום אני מעוניין להציג עבורכם את ממשק הבקרה בו כל משתמש יכול לבדוק האם ישנה בעיה או תקלה טכנית המונעת שימוש סביר ותקין ביישומים אותם רכש לעבודה היום יומית.

אז כיצד עושים זאת?

למעשה, די בקלות!
אז פתחנו את הדפדפן שלנו, ובשורת הכתובת הקשנו https://health.emea.microsoftonline.com/

באופן טבעי, יפתח לנו אתר הזדהות בו נקיש את שם המשתמש והסיסמה שלנו לגישה לשירותי האון ליין שלנו:

BPOS

לאחר הזנת הפרטים ולחיצה על Sign in נגיע לדף המחולק לפי השירותים שלנו והמנגנונים המופעלים ונוכל לבדוק האם קיימת בעיה.

במידה ואכן התרחש אירוע מסוים ב-7 הימים האחרונים נוכל לראות זאת באמצעות אחד הסימונים הקיימים:

Microsoft Business Online Suite

וכך יראה עבורנו הממשק בפועל:

Windows Azure

אם אלחץ על הסימון אוכל לראות בדיוק מה הייתה הבעיה באותו זמן נתון:

BPOS Health

ניתן לראות פרטים כמו השעה בה התרחשה הבעיה והשעה בה היא נפתרה. בנוסף הבעיה ופתרונה מפורטים היטב כך שהמשתמש יכול להבין בדיוק את הפרטים שלהם הוא זקוק.

עד כאן חברים אודות ממשק מצב תקינות המשאבים מבית BPOS.

נתראה בהמשך,

אורי הוסיט, Agile IT

הוסף תגובה
facebook linkedin twitter email

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *